Tuesday, July 31, 2012

11 Ramadhan - 18 days to go

Hari ini dah masuk 11 Ramadhan
Pagi ni juga perjalanan ke tempat kerja dilimpahi rahmat hujan yang lebat..kereta pun harus dipandu dengan hati-hati dan perlahan..akibatnya satu minit lewat. Nampaknya angan2 nak masuk kerja awal bulan Ogos ni tak jadi sebab takut rushing di pagi hari..ditambah dengan gelagat anak bujang sorang yang liat nak bangun pergi ke sekolah...habis ilmu psiko mak dia nak pujuk dia pergi sekolah. Pergi juga akhirnya..

Ada 18 hari lagi...



No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...