Pada 14 & 15 Julai 2012
Bertempat di Tanjung Tuan PD
berada di sana untuk Jungle Clean Up Tg Tuan, next entry saya kan ceritakan..
bagaimanapun acara sampingan iaitu acara mandi manda di pantai adalah wajib bagi anak-anak..
14 Julai 2012
Petang lepas asar, survey dahulu kawasan pantai berdekatan dgn Rezab Perhilitan. Didapati kawasan pantai sebelah sini adalah sedikit kotor, terdapat banyak sampah yang dibawa ombak, pantai di sini agak landai dan berombak agak kuat.
mulanya rombongan cik kiah nak mandi di pantai cermin..tetap setelah meneliti, kami memutuskan untuk ke tanjung biru, pantai di seberang..jalan kaki merentas jalan..
lari..cepat
yeay!! dah sampai
tanjung biru
budak-budak kecik lah yang seronok
yang dewasa tumpang seronok sambil merasa geram sebab kena tgk je..huhu
dalam hati kata nk mandi nak mandi..geram je tgk air yang jernih
plan dibuat utk mandi pepagi esok pkul 7.00 pagi
air di sini adalah sangat jernih, crystal clear
airnya tenang..boleh sgt kalu nak terkuak lentang, kuak dada, kuak kupu2 dan sebagainya
Syifa
Nabila - anak Uncle
Damia - anak Rusman & May
Amna - anak Rusman & May
Fiqah
Muhammad
main pasir time
pertandingan membina istana pasir..kunun2 hehe
hasil tangan Muhammad
Morry Dorry - sorry akak tak ingat nama betul hehe
team Damia dam Mommy - buat penyu
twin castle?
hasil kedua team Muhammad dan Fiqah
Ini Amna punye - cupcakes katanya
15 Julai 2012
Esok petangnya pula..mandi lagi...
No comments:
Post a Comment