Thursday, May 6, 2010

Aduhh tak keluar vocab english saya!!


Sangap..menguap..tah berapa kali. Baru nak sambung tulis jurnal dalam bahasa inggeris setelah beberapa hari ditangguhkan atas sebab yang tak dapat dielakkan..meeting la, buka tender la, attend phone calls, semak surat2, jumpa bos, discussion...ke sebenarnya sebab otak dah berkarat ni. Nak kena tulis jurnal related dengan human resource dalam 10 hingga 20 mukasurat..kalau english saya superb..mungkin takde masalah..

Cemanapun, saya terima la cabaran ni dengan rasa besar hati...(ye ke?) Mungkin nanti panel yang periksa saya punya jurnal akan pening kepala tgk vocab saya..hahahah

Agaknya orang yang amik Master dan Phd tu cemana la ye buat paper...

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...