Monday, May 3, 2010

Tempekan Gambar White Water Rafting Lagi...

Semalam..on the way gi ATV Adventure (entry akan datang sy citer psl ni)..singgah HUKM jumpa Awie amik CD gambar masa xtvt White Water Rafting pada 3 April tempohari CD gambar ni yang dari crew RIVERBUG..saya tempek gambar raft saya aje le ye..

Sebenarnya saya ikut xtvt luar dengan satu komuniti yang dipanggil Orang Hutan Malaya (OHM)...best jugak group dorang ni..member dari semua peringkat umur dan bidang..yang paling utama bab-bab outdoor ni dorang ade pengalaman..so bab2 safety dan guide insyallah dorang akan bagi tunjuk ajar..lepas tu group ni tak terhad kepada aktiviti panjat gunung je..asal xtvt luar pintu dorang redah..tapi yang paling menarik minat saya..dalam melakukan xtvt riadah, group ni buat jungle clean-up..bagus ni..bersihkn kawasan hutan..kutip sampah..i like heheh..jadi takde la bersuka ria je..amik berat jugak pasal persekitaran..

Ok..ok..cukup la promo OHM tu..nak jadi ahli boleh isi borang (sila tgk web OHM) nanti dorang akan war2kan xtvt. Dalam raft saya..ada Garfu, Hazel, Vee, ...alamak mamat specky tu sapa ek nama dia (hahaha..sori lupa nama) dan yang dok kat belakang tu guide kami..Andy (betul ke?)


Bleh tahan mencabar jugak sebenarnya..

boom..boom..


boleh tenggelam gitu ekk?



lega dah lepas..heheh


paddle forward

langgar batu la plak..kalu nak tahu kalu raft sangkut kat batu..kami terpaksalah goyang2kan sampai lepas


paddle harder




Sebenar ada lebih kurang 4-5 point yang mencabar..tiap kali nak tiba point mmg berdebar...dorang cakap kalu kat Sg Padas Sabah lagi mencabar..ish nanti kena cuba kat sana plak..




No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...