Thursday, April 8, 2010

Balik Kampung dan Birthday Syifa

Pada 26 Mac 2010 lepas..saya diarahkan oleh bos untuk hadir series of meetings berkaitan dgn Banci 2010 di JB..so dengan kesempatan itu..saya berpeluang mengunjungi kedua mertua di Skudai..anak-anak saya bila dengar Mama dorang nak pi outstation..mmg pantang dgr mmg mesti nak ikut..lebih-lebih lagi ke JB..bleh jumpa nenek dan atuk..

last day di sana..atuk dan neneknya sempat le bawak dorang pi Hutan Batu di Mutiara Rini...(ala-ala Tasik Perdana atau Tasik Titiwangsa le..)

Memandangkan kami akan pulang ke Seremban pagi Isnin, malam tu MIL dan FIL nak sambut in advance birthday Syifa (sepatutnya 1 April 2010)...bukan main suka 3 beradik tu..ajak pulak cousin dorang Si Qila dan Abg Saiful..

Syifa..

Muhammad dan Qilah..berpusing satu taman dgn scooter

Fiqa, MIL dan FIL

Muhammad

Fiqah





Birthday Girl..10 tahun dahh



-


-


-


UNTUK SYIFA, MAMA UCAPKAN SELAMAT HARI LAHIR
MOGA JADI ANAK YANG SOLEHAH DAN BERJAYA APABILA DEWASA KELAK

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...