Monday, April 5, 2010

WATER RAFTING @ SG KAMPAR

Tertunai jugak salah satu wish list saya..jom tgk gambar

Tarikh : 3 April 2010
Venue : Sg Kampar, Gopeng
Peserta : 15 OHM + 5 Travel Tales


ni b4 naik raft..kena angkat raft ke sg dlm 100 meter..

tu dia sg kampar kt belakang..
ni kt pekan gopeng..reramai kena naik 'bas' khas ni..kelakau

instructor den tgh bgi briefing ttg safety

hazel, saya dan vee

raft saya disertai oleh garfu, nik, hazel saya dan vee
yang ni sebelum bnermula sume kering lagi..

nilepak2 slps body rafting (float sambil dihanyutkan arus sg)

pedal forward..forward harder

awie, eqin, syed, saya, hazel, vee..sblm body rafting

mencabar..

senget lak gambar ni..

ni di end point...


best..kalu ada peluang nak pi lagi..mungkin kt tempat lain..(hint utk OHM anjurkan lagi white water rafting..hik hik)

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...