Tuesday, June 5, 2012

LEAD Camp Bil 8 Siri 3 Tahun 2012

Citer kisah ni dah lama dok dekat deraf..baru la ni nak publish....


LEAD Camp kali ini disertai oleh 79 peserta 44 perempuan dan 35 lelaki dengan campuran Batch 1/2010, 2/2010 dan sedikit drpd batch 2009. Lead Campa kami kali ni PULAPAU Baling Kedah..

Malas nak cerita detail..cuma seronok menempuh aktiviti bersama rakan-rakan sebatch dan rakan-rakan baru. Roomates adalah Yana Imigresen dan Noryn KPT. Teamates Kumpula S2 adalah Syed, Shukri, Jefri, Firdaus, Yana, Azrah dan Noryn..korang mmg terbaik! Tak boleh lupa semasa aktiviti kompas marching kita berjalan non-stop dr CP2 ke MI sejauh 1.8 km atas peta dan mungkin lebih bila on road..sgt determined untuk habiskan aktiviti..end up kita group ke 2 sampai ke finish line. Masa kembara pula kita end up 3rd group yang sampai ke finish line walapun mengusung mangsa..nak patah bahu saya pd masa tu..huhu. Bagaimanapun, masa aktiviti Orientering saya merasa menjadi mangsa yang diusung oleh rakan2...kasihan mereka..mesti rasa nak patah bahu mereka. Tapi fasi yang pilih saya..kalau bangkang kang tak pasal plak..potong markah..tapi korang tak banyak bunyi, buat jer..dan alhamdulillah selesai..

Kenangan berkhemah di tepi padang.. mcm budak sekolah la pulak. Alhamdulillah sepanjang tempoh lead camp saya bebas drpd gigitan pacat, cuma diserang gegata sedikit.

Untuk persembahan kumpulan, kami bergabung dengan kumpulan S1 mempersembahkan tarian K-Pop hahaha dengan iringan lagu Nobody But You..sib baik pakai topeng muka ala masquerade so takla malu sangat..auuww!



Kami juga kena berkawad untuk  majlis penutup adalah dengan perbarisan. Bertambah gelap kulit muka saya huhu sebab muka ditadahkan ke matahari huhu. 

Azam saya nak kurang berat badan dan tambah stamina untuk mengahadapi DPA tahun depan...



No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...