Rasanya belum terlambat nak ucap Selamat Ramadhan pada semua..2 hari permulaan Ramadhan dirumah membuatkan hari ini rasa tak bertenaga...yelah dua hari dok banyak melepak...hari ni pagi petang meeting..banyak benda nak buat nihh..
Ni tak boleh jadi ni, bak kata bos aku kena masuk gear 4 atau 5..skrang dah Ogos..ada a few things dalam SKT belum buat lagi..ish ish
Monday, August 24, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HERBA MAHARANI
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
lepas clean-up camp site..bergambar dgn sampah yg berjaya dikutip selepas keluar gua..yea berjaya Tempat : Hutan Lipur Gua Batu Maloi Tarik...
4 comments:
jgn termasuk gear 6 sudaaa..haha..reverse jadinye..
ish..kalu naik kete F1 ada sampai gear 8...camno tuh?
kete besa yg ade gear 6 tu kete kite..kete F1 yg ade gear 8 tu le kete bos..huhu..(kite Lesen L/P, dorang dh expert..)
betul..betul..betul
Post a Comment