Monday, August 24, 2009

Salam Ramadhan

Rasanya belum terlambat nak ucap Selamat Ramadhan pada semua..2 hari permulaan Ramadhan dirumah membuatkan hari ini rasa tak bertenaga...yelah dua hari dok banyak melepak...hari ni pagi petang meeting..banyak benda nak buat nihh..

Ni tak boleh jadi ni, bak kata bos aku kena masuk gear 4 atau 5..skrang dah Ogos..ada a few things dalam SKT belum buat lagi..ish ish

4 comments:

Anonymous said...

jgn termasuk gear 6 sudaaa..haha..reverse jadinye..

Diana AR said...

ish..kalu naik kete F1 ada sampai gear 8...camno tuh?

Anonymous said...

kete besa yg ade gear 6 tu kete kite..kete F1 yg ade gear 8 tu le kete bos..huhu..(kite Lesen L/P, dorang dh expert..)

Diana AR said...

betul..betul..betul

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...