Monday, June 29, 2009

MJ

Hmm..ari jumaat lepas aku drive gi keje. Selalu naik limosin panjang ada lebih kurang 40 tempat duduk, siap ada drebar lagi..kahkahkah. Tapi ari tu aku drive pasal malam nanti nak terus gi dinner opis. Pelik aku tetiba semua stesen mainkan lagu Micheal Jackson...selalunya kalu kes gini..jeng..jeng..jeng..betul dah meninggal rupanya. Tapi aku agak kesian kat dia. Dulu ada dengar yang dia dah masuk islam. Tapi tak tau la cemana status dia masa meninggal tu. Semalam aku tengok berita, jasad dia nak dibedah siasat sekali lagi...ish diaorg ni..apa lagi yang nak dibedah lagi sekali tah, kesian le jasad MJ tu.

Kalu betul dia seorang muslim, semoga roh dia dicucuri rahmat oleh Allah...pohon yang terbaik untuk dia la kan. Tapi yang aku menggeleng sikit tu bukan apa...orang dah pergi, baru sibuk nak ingat dia, pasang lagu, buat itu buat ini...takut roh dia tak berapa nak tenteram. Wallahualam.

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...