Tuesday, July 7, 2009

Eeei Geramnyer...

Aku tak tau kalu org lain penah rasa macam yang aku rasa sekarang. Aku dah sampai tahap malas nak buat apa2 dah dengan manusia sorang ni. Nak marah pun tak kuasa (macam la aku reti nak marah orang sangat kehkeh), susah betul org yg tak faham bahasa ni...

Aku amik keputusan tak nak pedulikan manusia ni lagi dah....in direct. Buang karan betul..kalu org tua2 tu kata apa tu..haaa..ngabiskan boras (beras) je...sakit kepala aku mikir..baik aku fikir benda lain..ade gak faedahnye (fikir cemana nak kumpul duit gi melancong ke..fikir cemana nak improve diri jadi lebih baik ke)

Cabaran betul manusia yang sorang ni...cemana aku nak buat?....aku tak buat apa2 dulu le..tgk cemana.

4 comments:

adiratno said...

Diana,

Sapa? Rasanya kenal kot. Boleh bawak bincang...jangan simpan sendiri, nanti mati.

Diana AR said...

Adala..Dah bincang dah..tak simpan sendiri dan insyallah tak bawa mati..nak kasi settle di kehidupan dunia ni juga..

Anonymous said...

ko marah sape nyah..ko ni mmg sesabor2 umat yg aku kenal..ni mesti kira dah geram tahap gaban ekk..mak hari2 jd chef ok jer, klu geram pun, mak cincang2 jer ayam dgn sayur tu nyah..

Diana AR said...

Hazel,

Ish bila la nak sampai kat Warong Lado Api nih..Jd chef mmg la ok duit masuk dh tak jadi nak geram kahkahkah

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...