Thursday, July 30, 2009

Keropok Lekor Land

Here I come!..esok kena gi Ganu lagi la weh! Kuat jodoh saya dgn negeri ni hahaha..

5 comments:

adiratno said...

Tak pe la,

Kerja keras nanti rezeki banyak, insyaallah..

Diana AR said...

Insyaallah..Malaysia boleh!

DrSam said...

selamat menjamu nasi dagang dan keropok lekor puas-puas.

Diana AR said...

Dr Sam,

Kali ni, dapat makan sotong celup tepung dan ikan celup tepung kat belakang airport...RM5 je sepinggan penuh..

Anonymous said...

slurpp...nk jugakkkkkkkkkkk

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...