Kesian blog ni, terabai. Sejak awal tahun memang sibuk betul. Sekarang dah siap kerja, projek individu pun next week baru kira selesai. Lepas tu ada satu lagi projek besar. Kerja-kerja rutin toksah cakap la, memang sentiasa ada. Tapi aku redha je le, senyum jer, dah nama cari rezeki, gitu la kaedahnya. Ada je dengar member sampai pukul 4 pagi stayback kat opis buat keje. Setakat saya takde sampai tahap tu lagi. Alhamdulillah! Cuma mungkin saya nak tukar angin kerana dah hampir 5 tahun di sini sejak Ogos 2007 lagi. Bak kata ex-bos saya dulu, dah terlampau selesa, kang takut jadi lupa diri pulak.
senyum cam dia niha..senyum tu sedekah (gambar ihsan google)
hmmm..baru balik dr JB Isnin lepas, badan masih rasa kurang sihat. Mungkin sebab penangan merewang utk adik ipar kawin. Dedolu rasanya steady je buat-buat keje kenduri kawin ni. Tapi ye la, mungkin faktor usia adalah penyebab tenaga dan kudrat tak macam dulu. Gambar ada le sikit, nanti kalau rajin boleh buat entry skit pasal wedding adik ipar saya ni.
image ihsan google
Aktiviti outdoor dah banyak tak ikut huhu. KOHM ke sana ke sini, takat baca je le. Dalam hati ronta-ronta nak ikut hahahaha. Bukan apa, acik banyak komitmen, especially komitmen family ni. Family come first. Aktiviti silat pun dah stop sementara sebab patner tgh ngandung. Kena la tunggu dia bersalin dan abis pantang baru sambung amik sijil.
gambar ihsan google
Bak kata bos saya, jangan nak tamak, buat apa yang kita mampu.. yelah bos, tapi jangan nak ngomel kata saya takde keje plak, jangan nak ngomel kalau saya balik on time ye huhu..
Repekan Orang Demam
No comments:
Post a Comment