Alkisah pada Ahad lepas, naik kereta Abah menuju ke majlis kahwin sepupu di Serdang. Beberapa meter lepas dari exit Kajang ada satu bunyi letupan dan kemudian air terpercik ke cermin depan. Sangkaan Abah terlanggar sesuatu yang berisi air, tapi apabila tengok bacaan suhu dah naik sampai maksimun, berhenti la di tepi jalan highway tu..
sebelum kejadian..happy tangkap gambar dalam kereta atuk
muka saya kerut gila hahahaha
apalah nasib saya ni..cemana nak balik?
muka abah tgh berkerut fikir
mak siap bukak payong..panas beb!
boleh pecah radiator tu..agak pelik kan?
tu dia brader tow truck..lupa lak nak amik contact no.
tgh tunggu tow truck pusing kat tol bangi
tgh di tarik..atuk dok depan ..kami berhimpit kat belakang huhu
Nasib satu tow truck ni on the way ke Selatan berhenti dan bertanya masalah yang menimpa. Laa..orang Seremban juga, bincang punya bincang dia setuju caj RM180 untuk tarik sampai rumah. Kalau orang lain tak tahu la berapa kami kena 'pow'. Tak jadi la kami nak gi kenduri kawin...balik ditarik tow truck hehe..
No comments:
Post a Comment