Bulan Januari 2012 dah separuh berlalu, akhir tahun lepas dan awal tahun ni saya agak sibuk. Mencabar juga kerana 'bertuah' dapat berguru dengan bos yang hebat-hebat belaka sepanjang berkhidmat di Jabatan ini. Macam-macam karenah. Apapun saya redha dan bersyukur dengan segala nikmat yang Allah telah berikan pada saya.
Walaupun cabaran berguru ini agak menuntut permikiran yang lebih dan kadangkala memeningkan, tapi saya masih ada kawan-kawan yang baik di pejabat - yang boleh bergelak ketawa bersama dan berkongsi duka juga. Saya masih anak buah yang dedikasi dan komited di pejabat - yang sama-sama memikul beban dan tanggunjawab dalam melaksanakan kerja-kerja. Saya masih ada kerja-kerja yang saya minat untuk buat di pejabat - yang saya rasakan dapat mencabar minda saya untuk berada di tahap yang lebih tinggi dari sehari ke sehari. Berpegang sahaja yang kita semua ni mencari rezeki yang halal dan berkat dibumi Allah. Berpegang juga yang semua yang kita lakukan ini adalah kerana ibadah, kerana Allah.
Ya. Pedulikan dia. Saya yakin saja dengan kerja yang saya lakukan itu adalah yang terbaik. Jika masih tidak mencapai tahap kepuasan guru ini. Insyaallah saya akan perbaiki sebaik
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HERBA MAHARANI
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
lepas clean-up camp site..bergambar dgn sampah yg berjaya dikutip selepas keluar gua..yea berjaya Tempat : Hutan Lipur Gua Batu Maloi Tarik...
No comments:
Post a Comment