Monday, July 12, 2010

Upah

Jumaat malam lepas, saya dan anak2 ngecat feature wall bilik tido saya, warna dark purple gitu... siap buat corak lagi, tapi adrenalin mengecat terencat pasal cat tak cukup..harus la nanti gi beli cat esoknya. Esoknya lepas breakfast, ngecat ruang santai/ tv pula. Cat warna yg safe color cream (ni abah saya yang beli, kalu saya beli takde color safenye mesti color yg extraordinary skit..kahkahkah) Kami ni duduk dgn my parents... so kalo bab ngecat mmg mak aku pass kat aku drpd upah kat orang baik dia upah anak dia..heheh (sbb saya mmg suka bab ngecat umah ni, mcm artwork dan mendatangkan kepuasan), adik yg saya bujang ada, tp somput tak bleh nak bau cat..nanti somput dia mari..heheh. Mak saya sangat beruntung sebab ada 3 lagi sukarelawan yang tolong ngecat hahaha (cucu2 dia la tu..tak suruh pun nak tolong). Gambar dorang tgh ngecat tak snap la plak.. sebab mama dia pun teruja jugak bila nak buat keje ngecat ni hehe.. (cakap anak dia, dia yang lebih..huhu)

bilik - kat atas yg putih masih belum di cat..pintu tu nak cat warna putih

Waktu Zuhur masuk je, kami dah siap cat 2 dinding, satu dinding tu nak cat color dark skit jadikan feature wall... projek ditangguhkan sbb cat belum beli. Ok sapa nak ikut mama keluar? melompat memasing! Saya nak belanja dorang tgk wayang sbb tolong ngecat! dorang nak tgk citer Eclipse.. ish ish ish anak sapa la ni? tapi bila sampai TGV JJ S2, tiket citer Vampire vs Werewofl dah sold out ari tu.. sob sob..dorang dah tarik muka dah.. sian..tapi aku beratur juga beli tiket utk Ahad nye show pepagi kul 11.. muka berseri balik bila mama dia belanja tgk 2 movie 2 hari berturu2 ..yehaa! Petang tu kami tgk citer Despicable Me on 3D , rabak poket saya..tapi bila ingat dorang dah tolong ngecat..ni upah utk dorang..hihih. Ohh sungguh lawak kartun ni.. hillarious... gelak tak ingat ... bab sedih pun ada jugak but sgt sgt sarankan sesapa yang ada anak gi tgk citer ni..

Citer mengenai Mr Gru yang ada rancangan jahat nak curik bulan.. hah bulan? gilo apa? hahaha..dia nak buat loan nak buat roket kat satu bank yg biaya projek jahat macam tu.. bulan tu akan dishrink kan dgn satu alat yg akan dicuri...

So untuk melunaskan niat jahat dia tu.. dia telah amik anak angat nama margo, edith dan agnes... mereka ni sangat comel.. Mr Gru jugak ada pekerja yg mahluk kuning tu..apa tah nama dia aha..minions!

Macam2 yg berlaku... and sweet


gerek la 3D glasses ni!

muhammad

fiqa

syifa

Besoknya lepas breakfast dah keluar sbb show kul 11.00 pagi.. Eclipse..best jugak..suka time dorang bertempur dgn newbie vampire tu.. Edward sungguh sabar..Jacob yg pushy..Bella yg confuse... orang kata kalu baca buku dia lagi best.. alamak tak rajin la nak baca.. hehe tgk movie je le..


mama ni asyik tangkap gambar je..


popcorn.. yummy.. yummy

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...