Pada 13 Okt yang lalu saya ambil cuti khas untuk Syifa dan Fiqa sebab sekolah mereka anjurkan Mini Sukan. Dan beberapa hari sebelum tu, saringan telah dibuat dan dua2 pun berjaya dipilih oleh cikgu kelas masing2 masuk lari berganti 25m (okay la tu..). Tapi dia punya excited berlatih dan asyik compare adik beradik training dapat no. berapa. (semangat juang terlebih).

* Gambar 2 - Fiqa dgn medal gangsanya..yg Muhd tu mengayakan medal emas kakak Syifa dia..

* Gambar 1 -Fiqa tgh standby tunggu kawan dia lari (pelari
kedua)

So pada hari kejadian, pagi2 lagi saya dah hantar merangkap menyokong bagi semangat kat anak2..
* Gambar 2 -Syifa tgh standby utk lari (pelari pertama)
Alhamdulillah..usaha mereka berlatih dan gaduh siapa laju lari beberapa hari sebelum tu membuahkan hasil..Syifa dapat Johan dan Fiqa dapat tempat Ketiga!
* Gambar 2 - Fiqa dgn medal gangsanya..yg Muhd tu mengayakan medal emas kakak Syifa dia..Saya rasa bangga dengan dorang ni, ada tanda ikut jejak saya...saya dulu atlit olahraga sekolah..hehe...
Tapi yang saya tak tahan tu, dorang ni asyik pakai je medal tu, tak nak tanggal..sampai tidur pun kepit medal.

* Gambar 4 - Dengan medal masing2 (bagus2 tahun depan masuk lagi k)
* aturan gambar carca marba skit. ..harap maaf
2 comments:
ni menang sbb mak dia dtg sokong lebih nih..
ishh takdele..
Post a Comment