
Pada hujung minggu lalu, setelah bertungkus lumus mengatur pesiapan selama beberapa bulan, opis saya berjaya mengadakan Hari Keluarga di Port Dickson.
Pada petang Sabtu, acara Sukaneka diadakan. Saya dan anak2 masuk hampir semua acara.

Syifa & Fiqa tgh standby acara Isi Air Dalam Botol

"Nape la tak penuh-penih ni?"

"Isk..isk..nape air tu masuk botol ekk?"
Kesian jugak dua anak perempuan saya ni..sebab dorang masuk acara Isi Air dalam Botol, Cari Selipar dan Tiup Belon Sampai Pecah..tp semua tak menang.

Muhd tgh standby acara Bawa Bola Pingpong Dalam Sudu- dpt 1st Place

Monkey Walk - Muhd x menang..alahai Mama lupa nak ajar skill la..

Rebut Gula-Gula - Muhd dapat 39 biji..ada anak org lain masuk dalam seluar lagi...isk..isk..macam2 taktik
Aku pula masuk acara Berlari Ikat Kaki Berpasangan (saya berpasangan dengan CC Ani..gelakkan diri masing2 sebab takleh nak lari kuang..kuang..kuang), Acara Tiup Belon Sampai Pecah (saya tak tiup sampai pecah sebab dah separuh peserta yang pecah tp saya punya tak jugak pecah..kuang..kuang..kuang) ..tapi bila time acara Cari Gula2 Dalam Tepung..saya dapat 1st place..horeyyy!..acara2 lepas tu aku tak masuk sbb nak kasi can orang lain menang..cewahhh.
Memasing tgh standby nak lari
"Tiup jgn tak tiup!!"
Lps acara Cari Gula2 Dalam Tepung
memasing dapat pakai bedak percuma..sampai kat tudung kena bedak hahaha
Lepas sukaneka apalagi kitaorg terjun pool...Apa pun saya nak ucapkan tahniah kepada Ahli Jawatankuasa Pengelola Hari Keluarga ni...terimah kasih banyak2 diatas kerjasama dan tenaga yang dicurahkan...walaupun ada kekurangan sana-sini..adatla tu..Tahun depan nak buat kat mana pulak?..
Malam tu kami ada dinner...nanti next entry le..nak buat entry ni makan 3 hari pasal bz kuang..kuang..kuang
3 comments:
Tahniah lah buat semua yang terlibat, dan tahniah jugak sebab menang...kurang-kurang ada orang dapat Cabutan Bertuah 2 kali (itu baru la bertuah)hehh..
nampak best jer
ni memang betul-betul meriah
Post a Comment