Dah masuk tahun baru...Dah lama aku tak buat entry,...busy ye jugak...pastu idea kering...sebelum Krismas tahun lepas aku disuspek demam chikugunya, teruk betul..tak pernah aku demam macam ni, 2 hari tak boleh bangun...nasib baik anak2 dah eksport ke kampung, 4 hari aku MC tp nak recover..amik masa lebih drpd seminggu..Ni smlm aku demam balik sebab kena hujan ari Sabtu lepas sbb nak pekena nasik ayam. telan Panadol je la jawabnya...malas betul nak ke klinik.
Aku baru terbaca satu artikel kt satu majalah ni tentang satu lelaki ni sibuk nak kawin lg satu sedangkan anak bini yg dh sedia ada pun dia tak tertanggung. Rupanya dia dh termakan budi dgn pompuan yg dia nak kawin skrg..so psl tu dia kena kawin. Ish..ish..bila aku baca..menggeleng kepala aku dibuatnya..manalah pergi maruah lelaki tu ye...sian anak bini dia. Yang pompuan tu pulak, bukan tak tau laki tu dh ada anak bini..tapi katanya sayang dan cinta..Dunia skrg ni, aku tgk, byk dah benda pelik2 terjadi..tahlah..payah nak katakan?
Smlm dua puteri aku kesekolah semula..sampai ke rumah dr opis..tak sempat aku duduk lagi..dah bercerita betapa seronok dpt jumpa kawan2 dan cikgu. Baguslah diaorg suka ke sekolah...aku harap sampai ke universiti sok macam ni la gaya diorang heheh..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HERBA MAHARANI
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
lepas clean-up camp site..bergambar dgn sampah yg berjaya dikutip selepas keluar gua..yea berjaya Tempat : Hutan Lipur Gua Batu Maloi Tarik...
No comments:
Post a Comment