Dah basi dah citer ni...dok simpan dalam draf heheh..
Ini gambar saya dan anak2 otw balik ke Rengit BP. Konon nak berkonvoi dengan En Suami yang btolak dari rumahnya di KL, tapi jem di highway PLUS Bangi-Nilai..dia patah balik ikut LEKAS. Tahun ni, highway agak jammed berbanding tahun lepas. Ke saya yang bertolak lambat skit dari Seremban? Hahaha. Takpelah janji sampai ke umah mertua dengan selamat.
Adik ipar kedua dan ketiga serta keluarga dah sampai sehari sebelum raya lagi. Adik ipar yang perempuan bongsu tu jer sampai lewat petang. Meriah jugakla raya umah mertua.

No comments:
Post a Comment