Monday, December 31, 2012

Syifa dah Tingkatan 1

29hb Dis 2012 lepas, saya tak ketinggalan excited menguruskan pendaftaran anak ke sekolah..bukan tahun satu ye hehe tapi tingkatan satu huhu. Syifa dah nak masuk tingkatan satu...rasanya baru je hantarkan dia untuk pendarftaran tahun satu. Lepas exam UPSR tempohari dia dah cakap siang-siang taknak duduk asrama. Saya pun tak kisah dia nak sekolah mana. Lagipun anak perempuan haruslah melekat dengan mak dia selalu kuangkuangkuang. Anak manja ke, mak yang manja nih? Oklah pada pendapat saya, sekolah dimana-mana pun, jika seribu daya, boleh juga berjaya insya'allah.


Syifa bersekolah dekat2 rumah sahaja. Mak Usu Ina sekolah kat situ dulu masa Form 4 dan 5. Kawan2 Mama juga ramai sekolah di sini. Mama sekolah lain hehe. Mama harap Syifa dapat menempuh alam persekolahan menengah dengan baik.

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...