Duduk plak kat rumah cenggini..
high end bungolow ..
bilik anak2 cenggini
dining cenggini..semangat je nak hidang makanan best2 utk family
dapur cenggini..mesti saya rajin masak hari2 hahaha
family roon yang santai...
private garden di master bedroom..bilik saya la tu..huhu
patio yang attach dengan
balconi dengan view yang perghhh
ish ish ish..
bawa plak kete cenggini...
ewah..ewah..
orang kata kalau kita selalu bayangkan dalam kepala kita ia boleh jadi kenyataan...tapi dalam kes saya ni, saya sedar diri sikit la hahahaha..saya ni makan gaji je.... susah sikit la nak jadi kenyataan..hahahaha...tak salah nak berangan kan? Terapi minda namanya ni.
Namun saya bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan pada saya. Kat luar sana ramai lagi orang takde kerja, takde rumah...
Sumber gambar: Twin Palms Kemensah dan Google Image









No comments:
Post a Comment