Thursday, October 18, 2012

Kalaulah...

Alangkah indahnya kalau saya ni kaya raya..duit berkepuk2, dalam bank pun berkepuk2, pelaburan saham, pelaburan emas, pelaburan hartanah....bla bla bla bla bla..

Duduk plak kat rumah cenggini..

 high end bungolow ..

 bilik anak2 cenggini

 dining cenggini..semangat je nak hidang makanan best2 utk family

 dapur cenggini..mesti saya rajin masak hari2 hahaha

 family roon yang santai...

 private garden di master bedroom..bilik saya la tu..huhu

 patio yang attach dengan 
 balconi dengan view yang perghhh

ish ish ish..

bawa plak kete cenggini...

ewah..ewah..

orang kata kalau kita selalu bayangkan dalam kepala kita ia boleh jadi kenyataan...tapi dalam kes saya ni, saya sedar diri sikit la hahahaha..saya ni makan gaji je.... susah sikit la nak jadi kenyataan..hahahaha...tak salah nak berangan kan? Terapi minda namanya ni.

Namun saya bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan pada saya. Kat luar sana ramai lagi orang takde kerja, takde rumah...

Sumber gambar: Twin Palms Kemensah dan Google Image


No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...