Thursday, October 27, 2011

Kali Ke Empat

Alhamdulillah, rezeki Allah. Setelah mengconfirmkan dengan Dr. kelmarin, sah saya pregnant 9 minggu. Dr. kata next week boleh start check up, buka buku merah. Anak-anak saya yang bertiga tu paling excited sebab nak dapat adik. Muhd nak adik lelaki supaya dia ada geng. Tengoklah nanti ye Muhd, boy ke girl. Estimated due date akhir bulan 5 atau awal bulan 6 tahun depan.




3 comments:

ilhamhainy said...

mar tahniah la..masih rajin lagi ye..rezeki Allah.

Diana AR said...

intan-tak la rajin sgt hehe..tak rancang sbnarnye ni

adiratno said...

Any way Tahniah

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...