Thursday, October 27, 2011
Kali Ke Empat
Alhamdulillah, rezeki Allah. Setelah mengconfirmkan dengan Dr. kelmarin, sah saya pregnant 9 minggu. Dr. kata next week boleh start check up, buka buku merah. Anak-anak saya yang bertiga tu paling excited sebab nak dapat adik. Muhd nak adik lelaki supaya dia ada geng. Tengoklah nanti ye Muhd, boy ke girl. Estimated due date akhir bulan 5 atau awal bulan 6 tahun depan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HERBA MAHARANI
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
lepas clean-up camp site..bergambar dgn sampah yg berjaya dikutip selepas keluar gua..yea berjaya Tempat : Hutan Lipur Gua Batu Maloi Tarik...
3 comments:
mar tahniah la..masih rajin lagi ye..rezeki Allah.
intan-tak la rajin sgt hehe..tak rancang sbnarnye ni
Any way Tahniah
Post a Comment