Tuesday, April 12, 2011

Taktik Sesajer..hehe

Saya suka manja bila Mama ada
Oooh saya suka kalau Mama ambil cuti..boleh hantar dan jemput pergi dan balik sekolah
Saya suka kalau Mama cium pipi saya dan peluk saya
Saya juga suka sesajer merengek manja kalau Mama ada ...sampai Mama pening kepala
Saya suka sesajer nangis sebab saja emo huhu.. takpun sebab Mama lambat buat milo untuk saya
Saya jeles kalau kakak sibuk nak manja dengan Mama
Saya cakap kat Wan "Buat apa nangis kalau Mama tak ade"
Ooooh saya tahu Mama sayang sangat kat saya


taktik muka monyok

taktik konon2 tutup mata mogok

taktik nangis dalam kete..

yehuu!! Mama baik la sbb blanje saya naik motor ni


1 comment:

Anonymous said...

alololo..manjer nyer..

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...