Tetiba aku ambil masa sikit flash back semula, beberapa peristiwa yang berlaku pada tahun 2010 ni. Yelah kan macam kat di suratkhabar tu. Muhasabah diri. Sebenarnya banyak juga perkara yang boleh dianggap penting atau besar yang berlaku pada tahun ni. Macam benda penting yang telah saya present masa perbentangan perancangan SKT 2011 minggu lepas depan bos.
Walaupun ada yang baik dan ada yang kurang baik, saya merasakan akhirnya yang kurang baik menjadi baik juga. Ish, faham ke kalau orang baca ni. Sesungguhnya Allah Lagi Maha Mengetahui. Yakin dan tawakal ajelah dgn Allah. Wallahualam.
No comments:
Post a Comment