Kejadian hari Sabtu, dua minggu lepas... setelah lama dituntut oleh anak2 untuk mandi laut setelah sekian lama.. sementelah PD tak lah begitu jauh dari rumah.. rancangan utk ke sana adalah ad hoc (ikut suka drivernya nak pergi bila.. hehe) Sang suami tak dapat ikut sebab kerja.. Si ibu berbondong-bondong dengan anak-anak, siap mendirikan khemah bagai.. nasib baik tak berbbq.. kalu tak dasat la namanya..
Kali ni, spot kami adalah pantai Teluk Kemang atau batu 8, orang ramai macam biasa.. tapi kami ada spot kami tersendiri..

tgk tu! sikit punye suka dapat mandi laut

main pasir time

tak pasti apa yg cuba dibina oleh kedua beradik ni.. hihi

syifa dikambus oleh muhammad

muhammad pula dikambus oleh kakaknya

fiqa tak join kambus mengambus.. buat istana kononnya

aaaaa.. tolonggggg saya nak kena tanamm!
Hanya sempat merakamkan aktiviti bermain pasir.. aktiviti mandi manda tak dapat dirakam sebab juru tangkap gambarnya telah menerjunkan diri bersama anak-anaknya..hahaha
3 comments:
anak-anak memang menunggu peluang untuk bermanja dengan kedua ibubapa. OUting sebegini boleh mengeratkan kasih sayang sekeluarga.
Wah, Tajuk entri bukan main syahdu lagi bunyi...
Dr Sam - dorang ni kalau tak yah tunggu outing pun kalau boleh nak berkepit 24 jam saje hehe
En Adi - tajuk kena catchy hihi
Post a Comment