Tuesday, August 3, 2010

MeNgEjAr OmBaK di PD

Kejadian hari Sabtu, dua minggu lepas... setelah lama dituntut oleh anak2 untuk mandi laut setelah sekian lama.. sementelah PD tak lah begitu jauh dari rumah.. rancangan utk ke sana adalah ad hoc (ikut suka drivernya nak pergi bila.. hehe) Sang suami tak dapat ikut sebab kerja.. Si ibu berbondong-bondong dengan anak-anak, siap mendirikan khemah bagai.. nasib baik tak berbbq.. kalu tak dasat la namanya..

Kali ni, spot kami adalah pantai Teluk Kemang atau batu 8, orang ramai macam biasa.. tapi kami ada spot kami tersendiri..
tgk tu! sikit punye suka dapat mandi laut

main pasir time

tak pasti apa yg cuba dibina oleh kedua beradik ni.. hihi

syifa dikambus oleh muhammad
muhammad pula dikambus oleh kakaknya

fiqa tak join kambus mengambus.. buat istana kononnya

aaaaa.. tolonggggg saya nak kena tanamm!

Hanya sempat merakamkan aktiviti bermain pasir.. aktiviti mandi manda tak dapat dirakam sebab juru tangkap gambarnya telah menerjunkan diri bersama anak-anaknya..hahaha


3 comments:

DrSam said...

anak-anak memang menunggu peluang untuk bermanja dengan kedua ibubapa. OUting sebegini boleh mengeratkan kasih sayang sekeluarga.

adiratno said...

Wah, Tajuk entri bukan main syahdu lagi bunyi...

Diana AR said...

Dr Sam - dorang ni kalau tak yah tunggu outing pun kalau boleh nak berkepit 24 jam saje hehe

En Adi - tajuk kena catchy hihi

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...