Untuk dua beradik ni besdanya di sambut sekali memandang tarikh lahir tak jauh sangat. Muhammad Firdaus pada 26 Julai dan Nur Syafiqah pada 4 Ogos. So, Sabtu lepas setelah persetujuan dicapai sambutan diadakan dengan ala kadar. Kebetulan Pak Ngah dan Mak Ngah mereka serta Eidris baru tiba dr Turkministan... agak meriah sikit la. Gambar kurang bermutu le kerana Mamanye belum mampu nak beli kemera, hanya guna kemera hp jer..

kek yg simple jer.. janji coklat.. kalau rasa lain anak saya dia kurang sikit

tu dia!.. teruk na gaya motong kek tu

nyum sedap


tu dia Eidris! makin cute

sempat gak masak spaghetti

slurrpp!

muhd ni mmg tak suka kuah spaghetti banyak.. ala2 aje.. janji ada rasa
Mama doakan Fiqa dan Muhd jadi anak yang soleh, berjaya dalam hidup dunia akhirat, dikasihi dan dirahmati Allah selalu, murah rezeki... dan semua yang baik2 belaka lah.. Amin
2 comments:
aminn...
lepas raya kite g camping kt kem lolo plak ye
OHM - okeh! insyaallah
Post a Comment