Thursday, November 19, 2009

Dinner Family Day

Seperti yang dijanjikan pada entri terdahulu..di bawah adalah gambar masa dinner family day opis saya di Tiara Beach Resort. Gelagat Muhd sgt le mencuit hati semasa Pertandingan Pakaian Beragam..
Muhd sebenarnya tcuma pakai baju raya dia cuma tambah keronsang je kat songkok dia

Kakak berdua ni nak masuk jugak pertandingan tp over qualified..terlebih umur!
So tak masuk pun takpe janji bergaya dengan baju flower girl tu..

pandai pulak dia pose kt atas pentas..ada gaya model ke?

tgk tu dia buat cam skirt dia punya samping..time aku tak tahan dah nak gelak hahaha
haa..ambik kau..cam nak nari zapin pun ade

Sungguh seronok tenguk telatah anak-anak kecil ni..Muhd dapat no. 2...

Cabutan bertuah jugak diadakan masa diner ni..setiap sorang dapat satu hadiah dan ada yg betul2 lucky dapat dua hadiah..



2 comments:

Anonymous said...

mmg tkleh control ketawa tgk budak2 kecik ni dgn gaya masing2..tk sangka muhd diam2 ubi berisi..hehehh..

Anonymous said...

tomei nyer muhd..

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...