Salam,
Lelama cuti rasa mcm tak cukup lagi kan? Blogger lain semua tempek gambar raya..tapi sy nak tempek gambar masa gi Aquaria raya ke 5 (gambar raya nanti ler). Tak kisah le.. janji org belanja..sebenarnya MIL datang dr Johor beraya..nak bawa cucu2 dia gi sana..aku tumpang excited..(ingat budak2 je ke yang excited).
Tengok dalam iklan promo Aquaria ni bagai nak rak..tapi yang dalam terowong tu sebenarnya pendek je..tapi okla..kalu nak best kena pi scuba diving ler..

sempat posing lagi tuh sebelum keluar..bersama MIL dan SIL
kat blkg tu..ada ikan pari gergasi..
ni anak jaws ni..aku rasa ni spesis yang kecik jer ni...
No comments:
Post a Comment