Thursday, May 7, 2009

Memoir utk Mcik Anah

Aku nak cerita sikit pasal arwah mcik kesayangan aku ni yang telah selamat kembali ke rahmatullah pada 22 April 2009 pukul 10.15 pagi yang lalu di ICU, hospital Putrajaya kerana lemah jantung.

Aku sempat tiba dihospital pd jam 11 pagi ketika jenazah hendak dimandikan di hospital. Aku bersempatan membantu memandikan jenazah bersama anaknya dan seorang lagi sepupu. Sayu hati tak boleh nak kata sebab arwah umpama ibu kepadaku. Pernah dulu mak sendiri macam jeles aku asyik ke rumah Mcik Anah kalu cuti semester.

Apapun aku berdoa semoga dia ditempatkan dikalangan orang beriman...dan aku pergi pemergian dia adalah kehendak Allah.

3 comments:

emilayusof said...

Alfatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersam2 orang yang beriman.

AFRUDII said...

Arwah Mcik Anah... Since mak dah takder, cik nah la slalu jadik tempat mengadu...isk...Al-fatihah...

ayu@dian said...

tq nana.u r one of her favourite.skang ayu, nana ina lak jd tungku kaki tiga family kita.makcik2 kita tu dah jd double burner jerk..-ina embok

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...