Aku pasti setiap dari kita, maksud aku setiap individu pasti ada 'wish list'. Dan 'wish list' tu pulak mesti ada pelbagai kategori. Aku nak share 'wish list' yang kategori satu ni...aku harap aku dapat benda-benda ni sume satu hari nanti..dulu masa bujang tak sempat..hahaha. Aku ingat tunggu anak2 besar sikit, ajak dorang la jadi aku punye team adventure..heheh.
1. Nak dapatkan lesen scuba diving..

2. Sky diving..
3. White Water Rafting

4. Bungee jumping..

Ada lagi..tapi aku nak buat yang ni dulu..hahaha..tah bila la tu?
5 comments:
wow..bestnyer..bila anak2 dh besar leh lah realisasikan wish list u ni..
wah...best betul wish list kamu, rase teringin gak
Wow.. sungguh thrill wishlist itu..
lain bley lyn..tp tang sky diving tu seremmmmm
Post a Comment