Friday, April 10, 2009

Wish List

Aku pasti setiap dari kita, maksud aku setiap individu pasti ada 'wish list'. Dan 'wish list' tu pulak mesti ada pelbagai kategori. Aku nak share 'wish list' yang kategori satu ni...aku harap aku dapat benda-benda ni sume satu hari nanti..dulu masa bujang tak sempat..hahaha. Aku ingat tunggu anak2 besar sikit, ajak dorang la jadi aku punye team adventure..heheh.


1. Nak dapatkan lesen scuba diving..



2. Sky diving..



3. White Water Rafting


4. Bungee jumping..


Ada lagi..tapi aku nak buat yang ni dulu..hahaha..tah bila la tu?

5 comments:

Dee said...

wow..bestnyer..bila anak2 dh besar leh lah realisasikan wish list u ni..

NuRuL DhiA said...

wah...best betul wish list kamu, rase teringin gak

Zareda Norman said...
This comment has been removed by the author.
Zareda Norman said...

Wow.. sungguh thrill wishlist itu..

Anonymous said...

lain bley lyn..tp tang sky diving tu seremmmmm

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...