Anak yang ke 4 ni memang manja dengan semua
Perkembangan dia memang cepat
Umur 10 bulan dah boleh berjalan dan mula tubuh gigi
Keletah sentiasa mencuit hati
tengok dia saja dah hilang rasa penat dan tekanan seharian
kalau berjalan tak mahu pegang sebab nak mencapai
kesukaan sekarang..tgk didi and friends di hp



No comments:
Post a Comment