selasa lepas pergi check up untuk minggu ke 30
semua ok kecuali berat naik lebih dari yang dibenarkan
bab ini memang susah sikit nak kawal...selera je
dapat pula kat opis geng makan
so misi suh datang 2 hari sekali untuk check bp dan urine
sebelum ni masa check up minggu ke 20 pun sama gak
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HERBA MAHARANI
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...
-
lepas clean-up camp site..bergambar dgn sampah yg berjaya dikutip selepas keluar gua..yea berjaya Tempat : Hutan Lipur Gua Batu Maloi Tarik...
No comments:
Post a Comment