Wednesday, December 16, 2015

check up 30 minggu

selasa lepas pergi check up untuk minggu ke 30
semua ok kecuali berat naik lebih dari yang dibenarkan
bab ini memang susah sikit nak kawal...selera je
dapat pula kat opis geng makan

so misi suh datang 2 hari sekali untuk check bp dan urine
sebelum ni masa check up minggu ke 20 pun sama gak

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...