Takde gangguan apa sangat pun..sajer jer propa. Tadi semasa menggoogle apa tah tak ingat saya terjumpa satu laman sesawang yang sangat menarik (menarik bagi saya hehe, tapi tak tahulah pada org lain)
Sangat sesuai bagi penulis-penulis amatur macam saya (hohoho..ye lah tu). Dedolu ada jugak hasil cerpen2 pendek untuk koleksi syok sendiri ,cuma sempat dibaca oleh cousin saya je masa tu..skrg tak tau dah mana pergi. Tulis tangan tu beb..hehe. Zaman tu (zaman sekolah menengah daa..) takde komputer lagi, zaman saya komputer agak mahal.
Harapan saya selain drpd blog ni, kat sana saya nak asah bakat jd penulis..hohoho
Wish me luck! Bergantung kepada masa lapang dan idea juga rasanya ;)
3 comments:
wahh..web ape tuh?
zman dolu2 de tulis cerpen gak..tulis mase waktu prep kt asrama.hahah..sme la,tk tau mne ntah cerpen tuh skrg..
Semoga berjaya dengan apa yang diimpikan.
kapasitor.net
Post a Comment