Friday, March 13, 2009

Hari Pening Sedunia!

Susah jugak kan kalu tak cukup man power ni..nak buat keje macam2. Kalu keje yang memang dalam skop tugas takpe jugak..ni keje yang jenis 'bidan terjun' ni..pening berkerut-kerut jadinye. Kejap bos suruh gi join meeting kt Perak ...nasib baik cancel. Lps tu suruh ganti dia masuk bengkel hari Isnin yang aku tak tau apa..huhu..jenuh nak duduk satu hari dalam bengkel tu nanti...takpe2 bleh dapat ilmu baru kot.

Lepas tu..ada dua tiga projek yang masih tak jalan ni...payah nak menjawab kalu kena tanya...kwangkwangkwang..kalu projek yang tak peras otak takpe lagi..ni semua yg kena bagi idea punya jenis..dah la kurang membaca buku ilmiah (bukan apa tak sempat la..heheh)..nak post kat blog pun tak sempat..

No comments:

HERBA MAHARANI

Assalamualaikum (perkongsian kredit to http://nurulalia.com/herba-maharani-pengikat-hubungan-suami-isteri/ ) KakMar nak share dengan uol...